A digitális korban a közösségi média platformok kihasználása elengedhetetlen az eredményes étteremmarketing szempontjából. Az egyik olyan platform, ami jelentős népszerűségre tett szert a fiatalabb generáció körében, a TikTok.
Rövid videóival és hatalmas felhasználóbázisával a TikTok egyedülálló lehetőséget kínál az éttermeknek, hogy szélesebb közönséghez jussanak és növeljék márkavizibilitásukat.
A TikTok lehetővé teszi az éttermek számára, hogy bemutassák kulináris alkotásaikat, kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel és szórakoztató módon promótálják egyediségüket.
Ha már csinálod, csináld jól!
Gyárts olyan tartalmakat, amelyek kiemelik az ételeket, a hangulatot és a kulisszák mögötti pillanatokat. Legyen sztorija a videóknak, mutasd be a személyzetet és éreztesd a nézővel, hogy a te éttermedbe élmény elmenni.
Találd meg a célközönségedet és éttermed erősségét.
Lássunk egy példát!
Ha mondjuk Olaszországból szerzed be a lisztet a tökéletes pizzához akkor szentelj ennek egy külön videót. Támaszd alá a minőségi alapanyag fontosságát és mutasd meg a nézőknek, hogy miért fektetsz nagyobb energiát -jelen esetünkben- a liszt beszerzésébe.
Ezt bemutathatod egy ízteszt videó keretein belül, ahol a vendégeidnek ki kell találnia melyik pizza készült az olasz lisztből. A TikTok marketing egyik kulcsfontosságú eleme a humor és a néző bevonása, egy ilyen videóval mindkét elemet kipipálhatod.
További TIPP!-ek
Az eredményes TikTok marketing egyik kulcsfontosságú eleme a hashtagek hatékony használata. Az alábbi LINK alatt megtalálhatod az aktuálisan felkapott kulcsszavakat, amiket érdemes hashtag formában is megjelenítened.
Működj együtt számodra hiteles TikTok influenszerekkel. Fontos, hogy ezek a tartalomgyártók összhangban legyenek márkád értékeivel és természetesen nem hátrány ha minél nagyobb követőtáboruk van. Ezáltal új célközönséghez is elérhetsz, akik jó esetben visszajáró vendégek lesznek.
A TikTok szereti a rendszerességet, ezért érdemes folyamatosan posztolni, azonban figyelj a tartalom minőségére. Ne felejts el válaszolni a kommentekre és kövess releváns fiókokat, így könnyebben tudsz saját közösséget teremteni.
Az online marketing egyik kulcsfontosságú eleme, különösen a TikTok-on, hogy megbízható információforrásként tekintsenek rád. Ennek egy nagyon egyszerű módja, ha bemutatsz egy könnyű, ámde látványos receptet. Így egy nagyon különleges kapcsolat alakul ki a néző és a csatornád között, hiszen az otthonában elkészített ételt fogja hozzád kötni.
Egy szó, mint száz, ha jól használod a Tiktok-ot online felhasználókból offline vendégeket szerezhetsz, így mindenképp érdemes kipróbálnod!