10 kulcsfontosságú statisztika a digitális marketing számára 2022-ben

Facebook
LinkedIn

A következő statisztikák értékes támpontokat adhatnak neked arról, hogy mire érdemes figyelni a következő évben a digitalis marketing iparágban.

1. A Statista becslése szerint 2023-ra több mint 295 millió mobilinternet-felhasználó lesz. A mobil vásárlók egyre több tranzakciót hajtanak végre, ha az e-kereskedelemről, valamint mindenféle áru és szolgáltatás online vásárlásáról van szó.

2. Az AdWhite jelentése szerint a fogyasztók 90%-a olvas online véleményeket, mielőtt felkeresne egy vállalkozást. Ez a bizalom kialakításának és az ügyfélszolgálat optimalizálásának szükségességéről szól, mivel potenciális ügyfeleid rengeteg más lehetőség közül választhatnak.

3. A 2020-as Omnichannel Statistics Report kimutatja, hogy a kampányokhoz legalább három csatornát használó marketingesek 287%-kal több eladást értek el, mint azok, akik csak egy csatornát céloztak meg. Az több különböző platformon való tartalomgyártás és megjelenés elengedhetetlen a mai fogyasztók eléréséhez.

4. A DemandMetric rámutat, hogy a tartalommarketing 62%-kal olcsóbb, mint a hagyományos marketing, miközben háromszor annyi leadet generál. A fizetett hirdetési költségek emelkedésével a minőségi organikus tartalomra való összpontosítás költséghatékony módja a vállalkozásod népszerűsítésének.

5. Egy tanulmány kimutatta, hogy a fogyatékkal élő felhasználók 71%-a elhagy egy nem elérhető webhelyet. A webes hozzáférhetőség egyre fontosabb kérdés, amely hatással van a keresőoptimalizálásra és az eredményre.

6. Varonis szerint egy IAAP tanulmányra hivatkozva a vállalkozások már átlagosan 1,3 millió dollárt költöttek a GDPR megfelelésre, és idén várhatóan 1,8 millió dollárral többet fognak költeni. Bár elsősorban nagyobb vállalkozásokról lehet szó, a GDPR és a hasonló jogszabályok hatásai mindenkire hatással vannak.

7. A WordStream feltárja, hogy a marketingszakemberek 51%-a a videót tartja a legjobb ROI-val rendelkező tartalomtípusnak. A videós tartalom minden évben egyre népszerűbb, és minden vállalkozásnak be kell építenie, hogy elérje közönségét.

8. A vállalkozások közel 90%-a arról számolt be, hogy a közösségi média marketingje növelte vállalkozása láthatóságát, és 75%-uk szerint ez segített a forgalom növelésében. A közösségi média a következő években is az ügyfelekkel való kapcsolattartás kulcsfontosságú forrása marad, a legfiatalabbak elérése pedig Tiktok jelenlét nélkül egyre nehezebbé válik.

9. A SocialPilot szerint a LinkedIn képeket tartalmazó bejegyzései 200%-kal nagyobb érdeklődést váltottak ki, mint a csak szöveget tartalmazó bejegyzések. Ez az elv mindenhol érvényes, mivel az internetet egyre inkább a vizuális tartalmak vezérlik.

10. A Search Engine Journal szerint a SEO leadek 14,6%-os konverziós arányt mutatnak, míg a kimenő módszerekkel (például direkt mail vagy nyomtatott hirdetések) szerzett leadek csak 1,7%-os konverziós arányt mutatnak. Ez rámutat az olyan bejövő marketing taktikák értékére, mint a SEO és a tartalommarketing.

More Articles:

en_GBEN