Miért kell másként gondolkozni a TikTokon?

Facebook
LinkedIn

Így keltsd életre egy történetet 30 mp-ben!

A TikTok-on jelenlévő tartalomgyártók csupán 22%-a gondolja azt, hogy ismertnek kell lenned ahhoz, hogy berobbanj a videóiddal. Így alkothatsz trendeket és érheted el a célközönségedet.

És akkor ott van a maradék 78%, akik azt mondják, hogy csupán egy erős karakterre van szükséged és a kulcs a sikerhez a kezedbe is pottyan. A kérdés, hogy hogyan használod azt.

Hogyan lehetséges mindez? 

Gondoljunk csak bele a 2000-es évek Hollywoodjának a titkára: egy karakteres külső és kirobbanó színészi alakítás a fókuszban és a filmed már a mozikban, ezrek nézik ámulva a képernyőn elmesélt történetet, még akkor is, ha csak egy langyos limonádét dobtál fel oda.

De hol kapcsolódik hollywood és a TikTokon zajló történetmesélés?

A TikTok egy mozivászon, előtte több millió férőhellyel, ahol a videók formátumából kifolyólag ezerféle tartalom pörög az emberek kezében nap, mint nap.

Ugyan átvitt értelemben a több milliós férőhely, mégis óriási jelentősége van annak, hogy az exkluzivitást és a korlátozott elérhetőséget felváltotta a mindenki számára fogyasztható tartalmak birodalma. 

 

Mitől is inkluzív? 

A TikTokon már nem feltétlen a felhasználó keresi meg a számára érdekes tartalmakat, amelyek fogyasztásához plusz lépéseket kell tennie esetlegesen, vagy bármiféle szűrőnek megfelelnie. Ellenben, a tartalom keresi és találja meg a felhasználót, aki feltételezhetően érdeklődik az adott stílus iránt. És pár videó végignézése után már válhat belőle egy elkötelezett rajongó, aki minden új videónál szembe fogja találni magát a csatornával.

Mindeközben, olyan videók is eljutnak a felhasználókhoz, amihez “semmi közük nincsen”, de az algoritmus bepróbálkozik, ezzel is erősítve az inkluzivitást és a végtelen lehetőségeket

Tehát mire van szükséged ahhoz, hogy berobbanjanak a tartalmaid?

Egy húzóerőre, egy kirobbanó személyiségre, amit még senki nem látott. Vagy pont, hogy sokan látták már és még többet szeretnék.

Ez a “főhősünk” lehet egy személy, egy AI hang, vagy egy felvett beszédstílus. 

A lényeg, hogy legyen benne esszencia!


Forrás: https://ads.tiktok.com/business/creativecenter/inspiration/deck/reframing-the-protagonist/pc/en?from=001010

More Articles:

en_GBEN